سایبان چتری پایه کنار

سایه با کیفیت را زیر بهترین چتر پایه کنار موجود ، تجربه کنید.

این چتر پایه کنار شیک و مدرن ، بهترین انتخاب برای استفاده در فضای باز و وقت گذراندن در محیط های مسکونی و تجاری است. این چتر ترکیبی از استایل ، مقاومت ، اندازه و دوام است. با تنظیم زاویه در 5 حالت و چرخش 360 درجه، چتر پایه بغل شایلی انعطاف پذیری کامل سایه را فراهم می کند. این سایبان چتری مقاوم در شرایط آب و هوایی سخت است. ما در سال 1394 طراحی و ساخت چترهای پایه کنار با کیفیت را در ایران شروع کردیم و در حدود 10 سال گذشته به توسعه، طراحی و نوآوری با هدف ایجاد بهترین چتر پایه کنار جهان ادامه داده ایم.

مشخصات و اطلاعات فنی

ابعاد چتر باز
هشت ضلعی قطر 3.5 متر
مربع 3×3
عرض سایبان (سانتی متر)
350ø
300x300
ارتفاع کل تا بالای سایبان (سانتی متر)
260
260
ارتفاع تا لبه سایبان (سانتی متر)
220
210
مساحت سایه (متر مربع)
8.7
9
ابعاد چتر بسته
هشت ضلعی قطر 3.5 متر
مربع 3×3
فاصله از بازو تا زمین (سانتی متر)
90
90
حداکثر ارتفاع در حالت بسته (سانتی متر)
260
260
بالای میز بسته می شود؟
بله
خیر

ویژگی ها

تغییر زاویه و چرخش

تغییر زاویه در 5 حالت

چرخش 360 درجه حول ستون

advanced divider

در یک نگاه

شیب قابل تنظیم

کیفیت درجه یک

باز و بسته کردن آسان

مقاوم در برابر باد

advanced divider

مناسب برای استفاده در

حیاط منزل - ویلا - رستوران

advanced divider

رنگ بندی بدنه چتر

مشکی گرافیتی مات - سفید

رنگ بندی پارچه چتر

مشکی - طوسی - نسکافه ای - سفید - زرد - سبز - آبی آسمانی - قرمز

امکانات

1- تغییر زاویه در پنج حالت

تنظیم زاویه دلخواه چتر پایه کنار ، محافظت در برابر نور خورشید را حتی در برابر نور خورشید با زاویه کم تضمین می کند. این تنظیم زاویه با استفاده از دسته محکم و مقاوم از جنس آلومینیوم آلیاژی ، انجام می شود.چتر پایه کنار شایلی را پشت به آفتاب صبح گاهی نصب نمایید. دکمه دسته چتر را فشار دهید و دسته را به آرامی به سمت پایین حرکت دهید و از سایه دلپذیر آن لذت ببرید!

2- چرخش 360 درجه

چرخش 360 درجه شایلی ، سایه تمام روز را در حالی که خورشید در آسمان حرکت می کند تضمین می کند.ما این پدال چرخش 360 درجه ساده و باکیفیت را طراحی کردیم تا محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را در تمام طول روز ارائه دهیم. این پدال در ده نقطه قفل می شود.کافیست پای خود را روی پدال قرار داده و کمی فشار دهید سپس دسته ی چتر را گرفته و چتر را حول ستون بچرخانید.

3- مقاوم در برابر باد

بازوهای چتر پایه کنار شایلی از جنس آلومینیوم فابریک بوده و بسیار مقاوم است. دو عدد خورشیدی در چتر وجود دارد که محل اتصال بازو های می باشند و یکی از آن ها از جنس آلومینیوم آلیاژی و دیگری از جنس پلیمر باکیفیت می باشد. استفاده از مواد اولیه با کیفیت باعث شده در هنگام وزش باد ، این چتر بسیار مقاوم باشد و کمترین آسیب را ببیند.

4- باز و بسته کردن آسان

باز و بسته کردن این چتر بسیار ساده و نرم بوده و همین امر باعث شده که در صورت نیاز ، به راحتی چتر را باز و در صورت عدم نیاز چتر را ببندید.

نکاتی برای انتخاب مناسب ترین چتر پایه بغل

1- چه اندازه و شکلی برای شما مناسب است؟

اولین و مهمترین عاملی که باید به آن توجه کنید اندازه چتر پایه کنار است. قبل از انتخاب یک چتر با اندازه مشخص، همیشه فضایی را که می خواهید بپوشانید اندازه بگیرید. فضا را به شکل مربع و دایره در نظر بگیرید، زیرا چترهایی وجود دارند که برای هر دو نوع فضا به خوبی کار می کنند. در واقع، اندازه گیری عرض و طول می تواند به شما در تعیین شکل برای شما کمک کند. با این حال، به یاد داشته باشید که ممکن است لازم باشد در مورد اینکه آیا به یک چتر بزرگ یا چند چتر کوچکتر برای قرار دادن آنها در نقاط کلیدی حیاط خلوت یا محوطه پاسیو نیاز دارید، انعطاف پذیر باشید.

2- استایل و طراحی بسیار کلیدی است

فرقی نمی‌کند که برای کنار استخر، حیاط یا رستورانتان یک چتر پایه کنار بخرید ، استایل و طراحی مهم است. اطمینان حاصل کنید که به دنبال سبکی از چتر پایه بغلی هستید که دکوراسیون فضای باز شما را زیبا کند. چترهای پایه کنار در شکل ها و طرح های مختلفی تولید می شوند. سایبان می تواند هشت ضلعی، مربع یا مستطیل باشد. طرح انتخابی شما به سلیقه و ترجیحات شما یا طرحی که به بهترین وجه مکمل فضای بیرونی یا مبلمان باغ شما باشد بستگی دارد. با چترهای فضای باز، انتخاب های رنگی و پارچه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. رنگی را انتخاب کنید که مکمل مبلمان فضای باز، رنگ سبز و رنگ بیرونی شما باشد. با تمام رنگ‌ها و سبک‌هایی که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، ممکن است یک طراح یا یک مشاور چتر فضای باز یکی را به شما توصیه کند.

3- ارتفاع چتر را در نظر بگیرید

برخی از چترهای پایه کنار دارای تنظیم زاویه هستند. قبل از خرید ، فضای خود را بررسی کنید تا هنگام تغییر زاویه ، چتر با سقف یا مانعی برخورد نکند.